2 Ocak 2013 Çarşamba

Hoş Geldin 2013 :) Keşke bu yıl gelenek bozulsaydı :)

Hoş geldin 2013 bu yıl en azından hastanede geçirmedik diye sevinirken yine 01.01.2013 tüm gün hastanede geçirdik . Neden mi ? çünkü ben bronşiolit olmuşum :( ve okadar çok öksürüyorum ki annem ve babam artık dayanamadılar. Doktor komşumuza gittik ve ciğerlerimi dinlettik . Komşu amca bir hastaneye gitsek iyi olur dedi ve bizde paşa paşa soluğu hastanede aldık .

Hastanede nöbetçi doktor Suat amca beni muayene etti ve Komşu doktor amcamla benim hakkımda bir sürü konuştular ... En son kendimi Acilde buldum :(... Hastanenin acilinde çok kötü anılarım vardı .... Geçen yıl Rotadan yattığımda yine ilk orada beni bekletmişlerdi. Neyse Acile gittiğimizde yataklarda bir sürü çocuk vardı ve hepsinin Ağzında pilotların taktığına benzer bir maske vardı . Az sonra hemşire abla bir tanede bana getirdi ... Başta çok korktum ama tak malıymışım hemşire teyze söyledi. Zorla takmayı denediler ... Ama ben hep ağrıyacak iğne yapılacak sandığım için ağlıyordum. Sonunda hiç ağrımadı . 4 saate yakın orada kaldıktan sonra eve geldi :)

Artık çok iyiyim ama son 3 yıldır yılbaşı hastanede geçirme geleneğimiz devam etti.

2014 ten dileğim artık bu geleneğimizin devam etmemesi :)

Hepinizi çok seviyorum ... 2013 güzel bir yıl olacak benim için çünkü 3 yaşına girmeme az kaldı ...

Ege Güngör

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder