8 Ocak 2013 Salı

2013'ün ilk karı :)

Bu sabah uyandığımda her taraf bembeyazdı . Bu yılın ilk karı yağmıştı ve annemle birlikte karla oynamaya inmeye karar verdik....

Arkadaşlarım ve ben bütün gün karın içinden çıkmak istemedik :) Kartopu oynamak çok eğlenceli....

Sonra arkadaşım Oğuzhan ve Tuana bizi evlerine davet ettiler .... Annem ben ve diğer komşularımız hep birlikte oturmaya gittik ve odalarında çok değişik oyuncaklar vardı onlarla oynadık ... Ben Büyük Ege ile çok eğlendim ...


Akşam olduğunda babam geldi bütün gün yaptıklarımızı babama anlattık.... Komşularımızla Sucuk partisi yapmaya karar verdiler. Bunu duyduğumda çok mutlu oldum ....Çünkü tekrar karla oynama zamanı gelmişti :)


Annem ,babam , ben karlarda yuvarlandık birbirimize kar attık çok eğlendik ...

Bir sonra ki kar maceramız bakalım nerede olacak :)

Ege Güngör

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder