22 Mayıs 2011 Pazar

Bugün O gün :) Canım oğlum bugün bir yaşına giriyor :)

Bugün O gün :) Canım oğlum bugün bir yaşına giriyor :).

Geçen yıl bu gün saat 13:12 de dünyaya gözlerini açtı benim biricik bebeğim. O anı hayatım boyunca unutamayacağım bembeyaz bir surat kıpkırmızı dudaklar ve mis kokusuyla hala gözlerimin içine bakıyor gibi canım oğlum.

 
Boncuğum önce gözlerini açtı ve beni izledi ardından iç çekerek ağlamaya başladı.
Minicik bir öpücüğün ardından ağıdı kesilmeşti. Onu ilk gördüğüm zaman bu kadar heyecanlanacağımı hiç tahmin bile edemezdim.

Her zaman istediğim gibi önce babasının kucağına vermişti hemşire ablası. Ardından ben odama çıktığımda hevesle beni bekliyordu. Odaya girdim çop çop sesler geliyordu minik ellerini emiyormuş. Ege geldi ve ilk emzirme buluşmamız başladı ... çok farklı bir duyguydu ...

 
Şimdi ise kocaman bir adam oldu evin içinde pıtır pıtır yürüyor :D, 6 tane dişi var ve 2 dişimiz yolda :) bir sürü oyunlar kelimeler öğrendi zaman çok hızlı akıp gidiyor ve biz onu avuçlarımızda tutamıyoruz.

Ege 1 yaşında kocaman adam oldu.

Ege'nin Annesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder