21 Ocak 2013 Pazartesi

Bir Hafta Sonu Daha Eğlence ile bitti :)


Annem bana bir kaç gündür hafta sonu fotograf çektirmeye gideceğimizden bahsediyordu :) evet beni ajansa kaydettirecekmiş. Sabah kahvaltımızı yaptık hazırlandık ve daha önce fotograf çektirdiğim studyonun yolunu tuttuk... Kapısından görürgörmez tanımıştım . Hemen anneme burada dans etmiştim yine dans edeceğim demeye başladım ... Babam arabayı park etti ve studyoya geldik ....

Bizi bir abi karşıladı ve çok eğlenceli bir çekim oldu .... Gangam style mı ararsınız, ankara havası mı ararsınız ,tüm müziklerde dans ettim, yattım, poz verdim ... Sanırım başarılı bir çekim oldu ...


Oradan çıkınca annem ve babam beni daha önce götürdüğü retto cafe ye götürdü. Daha önce de gelmiştim ama ozaman çok boştu . Bugün ise baya kalabalık ve gürültülüydü. Başta biraz korktum annem beni yanlız bıraksın istemedim ama sonrasında kendi kendime arkadaşlar edinerek çok eğlendim . Çok açıktığım için bana yemek söylediler yemek yerken özel bir okulun tanıtımını yapan abi ve abla benimle oynadılar birlikte resim yaptık,yüzümü boyadılar. Yemeğin hemn ardından tekrar kendimi top havuzunda buldum. Tabi bunu fırsat bilen anne babam hemen yemeklerini yemişler :)Sanırım bu cafe anne babaların nefes alması için çok güzel bir yer ... Ama bazen çalışan abla abi sayısı yetersiz olabiliyor ... heee birde çok güzel bir fotografımı çektiler ... Bugun fotograf günümmüş meger.



Pazar günü de en az Cumartesi günü kadar hareketliydi . Sabah arabamızı yıkattık ardından da eve gelip biraz dinlendim. Öğleden sonra komşularımızla Kartal sahilde bulunan Kolcuoğluna gittik.. Yeni oyun odaları güzel olmuş ... Biraz küçük ama hafta sonları 2 abla oluyormuş... Karnımı bir güzel doyurdum ve oyunlarıımı oynadım ... Güzel bir hafta sonunu da böylece bitiriyorduk ki babamlar akşam maç izlediler ve misafirler gidince bende sonunda uyudum....




Bu ara biraz uyku problemi yaşıyorum umarım çabuk geçecek ....

Aaaaa bu arada söylemeyi unuttum 10.yıl marşımızı da ezberlemeye başladım yakında ekranlarda :))

Ege Güngör:) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder