15 Aralık 2012 Cumartesi

İnternet Anneleri Buluşması 2 :)


Bugün internet anneleri buluşması var,ama sanki bizim sitede ki çocukların buluşması gibi bir şey oldu .Tesadüf bu ya BoomBoom'un Sahibesi tatlı Nazlı Teyze komşumuzun en yakın arkadaşı çıktı :)

Annem her zaman yaptığı gibi bulduğu bir aktiviteye tüm tanıdığı anneleri çağırdı :)






Bugün BoomBoomParty evinde buluşacaktık.Ben,Ege,Derin,Deniz,Duru,Doruk ve Zeynep hepimiz birlikteydik . Ayrıca annemin internette tanıdığı bir çok anne ve çocuğu da gelmişlerdi .








Yeni açılan bu party evi çok  güzel ve ferah dizayn edilmiş. Gelecek günlerde başka aktiviteler için listeye alınası bir yer :) .








Sırada fotograflarımız da.
Bir de anneme bir not : Anne lüffen beni her zaman arkadaşlarımla oynamaya götür. Ben  evede sıkılıyorum, dışarıda çok eğleniyorum....






Bir sonra ki internet anneleri buluşmasında görüşmek üzere ...

Ege Güngör ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder