21 Ocak 2013 Pazartesi

İşte ilk gün :)

Evet doğru duydunuz ... Ege'nin annesi tekrar iş başı yapıyor :) Ege ne hissetti bilemiyorum ama benim içim dolup taşıyor ....


Son ana kadar hep işe başlamış olduğumun farkına varamadım ... Ama gün geldi çattı ve sabah erken uyanıp Egeyi anneanneye bıraktığım an anladım ki artık gündüzleri Egesiz, işli bir hayat beni bekliyor .... :)

Kendim bile inanmakta zorluk çektim 30.10.2009 - 21.01.2013 arası çalışmamış olmak (gerçi arada bir 3-4 aylık denemem olmuştu ama ...onu saymıyorum) beni heyecanlandırıyor. Ayrıca 9 ay karnımda , 32 ay yanımda Ege ile yaşadığım güzel hatıralarım hep aklımda :) . Yeni bakış açım Yenilik ....  

Heyecan,Korku, Yenilik, Bilinmezlik :) hepsi beni bekliyor....

Zahide Güngör ( Ege'nin Annesi )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder