31 Ocak 2013 Perşembe

Bugün 9. gün


Babam gittiğinden bu yana 9 gün geçti ... Onu o kadar çok özledim ki geldiği zaman direk boynuna mı atılsam yoksa bizi de götürmediği için biraz trip mi yapsam . Dün akşam annemle konuşurken fark ettim 8 tane gülen suratı yapıştırdık geriye son 1 kaldı :)

Babam gittiğinden bu yana her gün beni aradı ve konuştuk . Ben soran herkese babam toplantıda iş var dedim ama akşamları gelmediği için çok üzüldüm. Rüyamda hep onu gördüm. Gece kalkıp anneme, babam nerede ben onu çok seviyorum dedim. Ama bugün son gün babam geliyor.

Biliyor musunuz? Benim anneannemde Efe adında bir oyuncağım var . Efe'nin babası ve annesi sabahları işe gittiği için Efe çok üzülüyor, ağlıyor ama bunu benden başka kimseye söylemiyor. Gerçi geçenlerde Cerene anlatırken duydum . Bende o üzülmesin diye onu gezdirip oynatıyorum. Efe benim en sevdiğim oyuncağım üzülmesini hiç istemem .

Bu arada akşam babamı almaya annem ve bende gideceğiz. :) Babamı çok özledim ...

Hadi baba artık gel ...

Seni çok seven oğlun ...

Ege Güngör :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder