22 Ocak 2013 Salı

Şimdi de babam iş için seyehate gitti :(

Bu hafta benim için biraz hareketli bir hafta oldu sanırım . Bugün sabah babam iş için yurt dışına gitti :( hemde 9 gün ... Babamdan ilk kez bu kadar uzun ayrı kalacağım. Dün gece onun eşyalarını hazırlarken baya eğlendik beni de birlikte götürmesini istedim ama bir türlü ikna edemedim :(...

Aslında bende büyüdüm artık bende işe başlayıp iş için seyahatlere gidebilirim .... Neden beni hala anlamıyorlar bilmiyorum.

Babam dün akşam bana anlamaya çalıştı 9 günün ne kadar zaman olduğunu ama ben bir türlü anlayamadım ... En sonunla annemle bir çözüm buldular. Bana 9 tane gülen surat verdiler, ben bunların hepsini kartona yapıştıracağım. Gülen suratlar 9 tane olduğu gün babam gelecekmiş. Ben hepsini aynı gün yapıştırsam olmaz mı dedim ama ne annemi nede babamı ikna edemedim. Her gün 1 tane yapıştırmam gerekiyormuş. :( offff büyükler hep doğruyu biliyorlar sanki ....

Ben şimdi anneanne deyim akşam annem geldiğinde gülen suratımızı yapıştıracağız.

Benden bugünlük bu kadar .... hadi bye bye görüşürüz.

Ege Güngör :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder