1 Şubat 2013 Cuma

Dün Akşam Babam Geldi :)

Dün akşam annemle birlikte hava alanından babamı almaya gittik  Babamı göreceğim için çok heyecanlıydım .  Gökhan dayım arabayı kullandı ve birlikte yola çıktık ... Dayım yoldan Burak dayımı alacağımızı söyleyince çok şaşırdım ve "Burak gelirse arabaya sığmayız ki "dedim. Annem ve dayım benim bu sözüme çok güldü :)
Ama ben anlayamadım Prenses'e  ( arabamızın adı ) nasıl sığacaktık .

Hava alanına gittiğimizde babamın çıkmasını bekledik. Burak ,annem ve ben kapının önünde babamın çıkmasını bekledik . Onu ilk gördüğümde ne yapacağımı şaşırdım . Burak ve annem hadi koş babana dediğinde babama doğru koştum ve sarılmaya başladım . Babamı ne kadar çok özlemişim .... Canım babam toplantıdan dönmüştü....  Beni kucağına aldığında ona sımsıkı sarıldım ve ağlasam mı gülsem mi karar veremedim ... Canım babam geldi sonunda ... Son gülen suratı da eve gittiğimizde birlikte yapıştıracağız....

Ben babam'a ve anneme sarıldım bir arada olmak çok güzeldi . Canım ailem tekrardan bir arada :)

Bence babalar toplantıya  giderken oğlullarını  da götürmeli :) Bende büyüdüm benimde takım elbisem kravatım var ... Bence ben de gidebilirim....

Babam toplantıdan bana bir sürü hediye getirdi.... hepsi çok güzel ... Mickey fare , itfayeci sam , lego, kitap ve bir sürü şey... Tabi çikolatalar da getirmiş ama bana göstermeden sakladılar... Belki arada bir-iki hediye gibi verirler....

Sizi çok seviyorum ...

Ege Güngör :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder