5 Aralık 2012 Çarşamba

Babam artık 33 :)





Bugün canım babamın doğum günü :) Annemle babam için süprizler hazırladık . Duvara yazılar astık babam için pasta siparişi verdik :) .... Ben hazırlıklarımızı çok sevdik ve eminim babam da geldiğinde çok beğendi.
Babam eve geldiği zaman kapıyı ben açtık :) ve hemen kucağına koştum ve "iyi ki doğdun babam,mutlu yıllar babam dedim :) Evet babam çok mutlu oldu . Ardından da Pepee den öğrendiğim benim güçlü babam şarkısını söyledim. Aramızda kalsın ama babam benim bu şarkıyı söyleyeceğimi hiç düşünmemiş :)

 Ailece yemeğimizi yedik . Annem, babama vermem için aldığı hediyeyi elime tutuşturdu ve ben koşa koşa babama götürüp verdim. Babam hediyesini görünce çok mutlu oldu :)

Ailece fotograf çektirdik ...Annem makinayı masanın üzerine koydu ve düğmesine basıp koştu ... :) Fotograflarımız çok güzel oldu.

Babam, anneannem ve büyük babam olmadan pasta kesmek istemedi ve hemen onları almaya gitti ... Onlar da gelince çok mutlu olduk . Babamın son zamanlarde en sevdği yerde evimizin minik balkonunda doğum gününü kutladık ... 
Babam artık 33 olmuştu. İyi ki doğdun babacım seni çok seviyorum ... 

Ege Güngör:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder