29 Ekim 2012 Pazartesi

29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız Kutlu olsun :)




Bu sabah çok heyecanla uyandım çünkü bugün Cumhuriyet Bayramı. Annem ve babam bana bir iki hafta önceden bugünü anlatmaya başlamışlardı.Birlikte Bağdat Caddesine gidip Cumhuriyetimizi kutlayacaktık ve Türk bayrağını sallayacaktık :).


 Sabah uyanır uyanmaz evimizin balkonuna babamla birlikte Türk Bayrağımızı astık ve akşam dayılarımı da alıp Bağdat caddesine doğru yola çıktık ben çok heyecanlıydım.Yol boyunca 10. yıl marşı,İzmir Marşı, İstiklal Marşını dinleyerek gittik .
 
Başlangıçta her yer çok sakindi. Ama sonra birden kalabalık olmaya başladı. Komşularımızla buluştuk ve yavaş yavaş yürümek üzere yerimizi aldık.

Bir ara kalabalıkta çok korktum, birden herkes bağırmaya başladı, çok heyecanlıydım. Arkadaşım Egeyi görünce tüm korkum geçti ve bende herkesle birlikte marşlara eşlik ettim :)


Annem,babam ve dayılarıma beni bugün Cumhuriyet kutlamalarına getirdikleri için teşekkür ederim :) 
 
 
Ne Mutlu Türküm Diyene!...
 
Ege Güngör :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder