6 Kasım 2012 Salı

Arkadaşım Ege ve Ben Ünlü Olma Yolunda Bir Adım Attık :)


Annem yine macera peşinde :) Biliyorsunuz daha önce de beni bir bebek bezi firmasının çekimlerine götürmüştü.

Sosyal medyada gezerken yine dikkatini bir ilan (http://www.bebegimreklamyildizi.com) çekmiş ve hemen tüm arkadaşlarımın annelerine mesaj atmış :). Haziran teyzelerim biraz gülmüşler sen bu çocuktan ne istiyorsun illa ünlümü yapacasın diye ama annem bana hatıra olsun diye bu işlerle uğraşıyomuş. Ama kardeş Ege'nin annesi komşu teyzem birikte gidebiliriz dediği için annem heyeacnla çekimin olacağı gün beni hazırladı ve hep birlikte studyoya gittik.

Fotograflarımız çekilirken bezlerimizle kalmamızı istediler :) Evet çok eğlenceliydi biz ellrimizde marakaslarla dans etmeye başlamıştık. Aslında bizim için eğlence olmuştuk.


Buraya kadar gelmişken Annem tabi bizim fotograflarımızı da çekti :) Karşınızda Ege&Zerin Kültüral &Ege :)

Not: Bu fotograf 2.01.2013 tarihinde gönderildi :) Teşekkür ederiz.

Tabi evden çıktıktan sonra fırsat bu fırsattır diyerek annemlerle Fener bakçe parkında dolaştık sonra yorgunluktan ben ve Ege bayılmışız :)

Bu kadar çekimlere gittik sonu mu ne oldu ?

Yok yok biz seçilemedik ama olsun bizim için bir macera oldu.

Başka maceralarda görüşmek üzere

Ege Güngör ;)


Not: bu yazı 06.11 de yazılmaya başlandı ve fakat 15.11 de yayınlanmak üzere tamamlandı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder